Secret Subliminal World CD

12,74 €

OVAJ PROGRAM OSMISLILI SU STRUČNI SURADNICI "C.G. JUNG INSTITUTE ZURICH" IZ ŠVICARSKE.

Secret Subliminal World novi je proizvod na hrvatskom tržištu dizajniran za pospješivanje poslovanja tvrtki. Sadrži posebno skladanu glazbu u koju su integrirane subliminalne poruke, tj. afirmacije koje djeluju neometajući svjesnu percepciju slušatelja, a ipak utječući na njegova raspoloženja i misli. 


Što je Secret Subliminal World?

Secret Subliminal World novi je proizvod na hrvatskom tržištu dizajniran za pospješivanje poslovanja tvrtki. Sadrži posebno skladanu glazbu u koju su integrirane subliminalne poruke, tj. afirmacije koje djeluju neometajući svjesnu percepciju slušatelja, a ipak utječući na njegova raspoloženja i misli. 
Secret Subliminal World CD omogućuje poslovođama još jedan način kontroliranja poslovanja, koristeći stručno dizajniranu glazbu i subliminalne poruke te tako kroz utjecaj na raspoloženje posjetitelja pomaže optimizaciji poslovanja.

OČEKIVANI REZULTATI PRILIKOM KORIŠTENJA OVOG CD-a:

  • bolja prodaja,
  • rast motivacije i spremnosti na kupovinu,
  • pozitivno ozračje,
  • opetovano vraćanje korisnika,
  • manje krađe,
  • bolja komunikacija među zaposlenicima.


KOME JE NAMIJENJEN OVAJ PROIZVOD?

  • velikim trgovačkim centrima
  • bankama
  • poslovnicama
  • frizerskim salonima
  • trgovinama
  • uredskim prostorima
  • kafićima
  • čekaonicama
  • hotelskim predvorjima
  • wellness centrima
  • sajamskim prostorima 
  • prodajnim i prezentacijskim štandovima
  • motivacijskim grupama 
  • poslovnim sastancima
  • tvrtkama 
  • poduzetnicima i menadžerima

     


Glazba koja se nalazi na ovom nosaču zvuka je nenametljiva instrumentalna glazba koja podiže raspoloženje i kakvu se često može čuti u trgovačkim centrima, trgovinama, avionima, hotelima, aerodromima i poslovnim prostorima (eng. elevator music). Kako je mnogo puta znanstveno dokazano, adekvatna glazbena podloga sama po sebi u trgovačkim/ugostiteljskim prostorima utječe na raspoloženje i ponašanje posjetitelja.

Pri dizajniranju Secret Subliminal World proizvoda uzimaju se u obzir svi parametri dokazano potrebni za optimalni učinak na pozitivno raspoloženje slušatelja (glazba srednje brzog tempa, neutralna, s više jednostavnih ponavljajućih elemenata i reduciranog opsega dinamike, kako se ne bi ometala pažnja slušatelja i kako bi efekt bio opuštajući i izazvao zadovoljstvo, a vrijeme kupnje se produljilo), rast motivacije i spremnost na kupovinu. Kako slušatelj čuje samo glazbu, njegova pažnja nije ni na koji način ometena afirmacijama. 

Učinkovitost ovog proizvoda dodatno je pojačana korištenjem specifičnih frekvencija zvuka u glazbi, koje još više potiču dobar osjećaj (brainwave frekvencije).
 

Što znači „subliminalno“?

Subliminalne poruke ili podražaji su svi senzorni podražaji ispod praga svjesne percepcije pojedinca. Subliminalne poruke su poruke koje naš mozak procesuira ispod razine svjesnosti. One mogu biti auditivne ili vizualne. Znanstvenim je istraživanjima dokazano da one utječu na naš podsvjesni um, a kroz njega na naše raspoloženje, stavove i ponašanja. 
Ljudski um sastoji se od dva dijela, svjesnog i podsvjesnog uma. Svjesni um aktiviran je kad smo budni i svjesni. S druge strane, podsvjesni um je uvijek aktiviran, regulira sve procese u našem tijelu, prima i procesuira informacije, bez obzira na to što radili u određenom trenutku. Od oko 400 000 000 bitova informacija kojima smo izloženi svake sekunde svjesni smo ih oko 2000. Sve ostalo percipira i obrađuje naš podsvjesni um.
Um se može slikovito prikazati kao santa leda. U toj je slici svjesni dio vrh sante na površini mora, oko 5-10% od cjelokupnog dijela sante, dok je ostali dio (oko 90-95%) ispod razine mora i predstavlja moćni podsvjesni um. 
 

Carl Jung rekao je: „Može se činiti da podsvjesni aspekti svega što nam se događa igraju jako malu ulogu u našem svakodnevnom životu. Ali oni su gotovo nevidljivo korijenje naših svjesnih misli.“


Subliminalni marketing, podsvjesni utjecaj i konzumacija

Ideja da na nas mogu utjecati reklame koje ne detektiramo svjesno jedna je od najintrigantnijih u potrošačkoj psihologiji i tijekom godina je privukla veliku pažnju. Iako postoje široko prihvaćena pogrešna uvjerenja o subliminalnom oglašavanju, ono na nas ipak utječe.
Često ne razmišljamo o tome kako su brendovi svjesni uvjerljive atraktivnosti i snage djelovanja subliminalnog marketinga. Mnogobrojne uspješne svjetske tvrtke koriste vizualnu i auditivnu subliminalnu tehnologiju u marketingu, prezentiranju vlastitog brenda i utjecanju na korisnike. Osim učinaka dizajna samog proizvoda, i sami efekti okruženja na osjećaje korisnika i posljedični utjecaj na aspekte njihovog ponašanja višestruko su znanstveno potvrđeni te je pokazano da su okolinski faktori u prostoru tvrtke (trgovine, restorana, hotela), kao i emocionalno stanje konzumeranata, važne determinante kupovnog ponašanja. Primjerice, većina nas svjesna je da pojedine boje u prostoru utječu na određeno raspoloženje, a isto to događa se i slušanjem glazbe. Psihološka, ekonomska i marketinška istraživanja dokazuju da adekvatna glazba poboljšava emocionalnu evaluaciju usluge od strane kupaca, što posljedično pozitivno utječe na ponašanje prema određenoj tvrtki (Hul, Dube, Chebat, 1997.).

Uz povoljni učinak same glazbe, dodatni pozitivni učinak imaju specifične integrirane afirmacije ili kratke, pozitivne tvrdnje kojima se daje uputa našem umu, a koje su svojom glasnoćom i usklađenošću sa zvukovima glazbe ispod praga svjesne percepcije. Opće je uvjerenje da nas subliminalne poruke mogu natjerati da radimo svakakve stvari koje nikada svjesno ne bismo željeli raditi. Međutim, psiholozi su dokazali da je to nemoguće. Ali, subliminalne poruke uistinu mogu utjecati na ljude na različite načine. Djelovanje subliminalnog marketinga, tj. neuromarketinga korisnicima je najvidljivije u čestim vizualnim subliminalnim podražajima, kao što su falusni simboli u crtanim filmovima, suptilni teško opažljivi seksualni prikazi u reklamama i skrivene riječi seksualnog značenja. 


Jesu li subliminalne poruke legalne?

Jesu. Ogroman broj restorana i velikih trgovačkih lanaca godinama ih koristi za povećanje prodaje i stvaranje dobrog osjećaja kupaca i posjetitelja kako bi se i dalje vraćali na to mjesto.
Industrija glazbe sa subliminalnim porukama je multimilijunska i, uz marketing, obuhvaća područje samopomoći s temama iz različitih aspekata čovjekovog života (podizanje samopouzdanja, poboljšanje pamćenja, smanjenje anksioznosti, smanjenje tjelesne težine).
Doduše, neke države (poput Velike Britanije i Australije) zakonski su zabranile subliminalno oglašavanje, što samo potvrđuje uspješnost istog, dok je u drugim državama (poput SAD-a) ono potpuno legalno. Subliminalno oglašavanje koristi se primarno na plakatima, ali i na Internetu, gdje ne samo da su subliminalne poruke umetnute unutar animacije ili videa, već ih nalazimo umetnute unutar statičnih grafika poput logotipa ili blokova teksta oblikovanih u određenu subliminalnu poruku. 


Zašto koristiti tehnologiju subliminalnog zvuka?

Zato što funkcionira! Upućujući poruke direktno podsvjesnom umu, promjene se događaju brže. Iz tog razloga toliko mnogo tvrtki u svojem poslovanju koriste glazbu sa subliminalnim porukama. Također toliko olimpijaca iz cijeloga svijeta, menadžera i uspješnih ljudi koriste tehnologiju subliminalnog zvuka.
Cilj korištenja subliminalnih poruka je zaobilaženje svjesnog uma i upućivanje sugestija direktno u podsvjesni um, bez rezoniranja ili prosuđivanja svjesnog uma. Kada je promjena prihvaćena u podsvjesnom umu, osoba se ponaša drugačije bez da nužno zna zašto. Signali iz podsvjesnog uma manifestiraju se kroz osjećaje, želje ili potrebe da se poduzme ili ne poduzme neka akcija.
Tehnologija subliminalnih poruka postoji već desetljećima te se istražuje na području marketinga (posebno područja neuromarketinga) i psihologije. Mnoga su istraživanja pokazala da one mogu proizvesti željene efekte, od odvikavanja od štetnih navika do poboljšanja osobne učinkovitosti. Dokazano je također da subliminalni podražaji aktiviraju specifične regije mozga. 


Postoje li znanstveni dokazi?

Da. Ovo su samo neka od niza znanstvenih istraživanja u kojima se dokazuje učinkovitost subliminalnih poruka:

  • Bahador Bahrami,  Institute of Cognitive Neuroscience University College London (2007, March 20). Attentional Load Modulates Responses of Human Primary Visual Cortex to Invisible Stimuli. ScienceDaily. – identificirali su i fiziološke dokaze da subliminalni podražaji (auditivni i vizualni) privlače pažnju podsvjesne razine uma
  • Parker, Kenneth A., “Effects of Subliminal Symbolic Stimulation on Academic Performance.” Journal of Counseling Psychology, Vol. 29 (1), 1982. – subliminalne poruke poboljšavaju akademski uspjeh
  • Silverman, L.H., Martin, A., Ungaro, R., and Mendelsohn, E. “Effect of Subliminal Stimulation of Symbiotic Fantasies on Behavior Modification Treatment of Obesity.” Clinical Psychology – fokusirane auditivne subliminalne poruke utječu na smanjenje tjelesne težine
  • Silverman, L.H. “Effects of Subliminal Stimulation of Symbiotic Merging Fantasies on Behavioral Treatment of Smokers.” The Journal of Nervous and Mental Disease – subliminalne poruke olakšavaju prestanak pušenja
  • Cook, H., Ph.D. "Effects of Subliminal Symbiotic Gratification and the Magic of Believing on Achievement." Psychoanalytic Psychology (1985) – subliminalne poruke osnažuju kapacitet za učenje
  • Chakalis, E. & Lowe, G. (1992). Positive effects of subliminal stimulation of memory. Perceptual & Motor Skills, 74(3, Pt 1), 956-958. – izloženost subliminalnim porukama poboljšavaju pamćenje

 

Zašto koristiti Secret Subliminal World, a ne slične proizvode drugih proizvođača?
 

KARAKTERISTIKE GLAZBE: Glazba koja se nalazi na ovom nosaču zvuka je nenametljiva instrumentalna glazba koja podiže raspoloženje i kakvu se često može čuti u trgovačkim centrima, trgovinama, avionima, hotelima, aerodromima i poslovnim prostorima (eng. elevator music). Kako je mnogo puta znanstveno dokazano, adekvatna glazbena podloga sama po sebi u trgovačkim/ugostiteljskim prostorima utječe na raspoloženje i ponašanje posjetitelja. Pri dizajniranju Secret Subliminal World proizvoda uzimaju se u obzir svi parametri dokazano potrebni za optimalni učinak na pozitivno raspoloženje slušatelja (glazba srednje brzog tempa, neutralna, s više jednostavnih ponavljajućih elemenata i reduciranog opsega dinamike, kako se ne bi ometala pažnja slušatelja i kako bi efekt bio opuštajući i izazvao zadovoljstvo, a vrijeme kupnje se produljilo), rast motivacije i spremnost na kupovinu. Kako slušatelj čuje samo glazbu, njegova pažnja nije ni na koji način ometena afirmacijama.

FREKVENCIJE ZVUKA: Učinkovitost ovog proizvoda dodatno je pojačana korištenjem specifičnih frekvencija zvuka u glazbi, koje još više potiču dobar osjećaj (brainwave frekvencije).

ZNANSTVENA UTEMELJENOST: Integrirane pozitivne afirmacije ispod praga svjesne čujnosti rađene su od strane stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom na području psihologije te slijedeći sve znanstveno dokazane parametre učinkovitosti.

ETIČKA NAČELA: Secret Subliminal World izrađen je strogo poštivajući visoke moralne standarde te tako sadržajem afirmacija ne interferira sa slobodnom voljom kupaca, već pojačava pozitivno ozračje prostora i time indirektno povoljno utječe na posjetitelje.

STRUČNOST SURADNIKA: Suradnici na projektu su stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom na području psihologije, hipnoterapije, muzikoterapije, što osigurava pouzdanost izvedbe.

PRIMJERI AFIRMACIJA SECRET SUBLIMINAL WORLDA:
Ovaj prostor budi osjećaj sigurnosti.
Potrebe naših korisnika su ispunjene.
Ovaj prostor u ljudima budi osjećaj blagostanja.

DODATNA VRIJEDNOST: Dodatni pozitivni efekt je dobar učinak glazbe na raspoloženje i ponašanje djelatnika, koji interakcijom s posjetiteljima utječu i na njihovo raspoloženje i ponašanja. Također se tako potiče veće zadovoljstvo poslom i bolja komunikacija među djelatnicima.

JEZIK: koristimo afirmacije na hrvatskom jeziku.

OČEKIVANI REZULTATI: bolja prodaja, rast motivacije i spremnosti na kupovinu, pozitivno ozračje, opetovano vraćanje korisnika, manje krađe, bolja komunikacija među zaposlenicima

 

Ukupno trajanje CD-a: 00:57:37

Preuzmi