Početna Članci Sponzorirani članci Kako ako se napuniti izvorima energije

Kako ako se napuniti izvorima energije

Datum objave: 04.12.2014

Možemo li poboljšati kvalitetu svog života?

Kako statistike govore da 50% zdravlja ovisi o načinu života, vlastitim životnim navikama najviše utječemo na zdravlje svog organizma. A kada smo zdravi, tada smo i sretni !

 

Kvalitetno se napuniti energijom koja se nalazi svuda oko nas, djeluje gotovo nemoguće modernom čovjeku u njegovom svakodnevnom užurbanom ritmu, punom obaveza, stresa i napetosti.

 

Ali treba znati i da dugotrajna izloženost stresnim okolnostima može u znatnoj mjeri oslabjeti imunološki sustav, uzrokovati osjećaj iscrpljenosti i kroničnog umora, depresiju  te brojne zdravstvene probleme.

 

Bolju kvalitetu života možemo postići i ako se samo okrenemo prirodi i izvorima energije kao što su sunce, san, kisik, voda, hrana i meditacija. A harmoniju i balans tijela, uma i duha postići ćemo putem jednostavnih vježbi iz Divine Health Programa, pomoću kojih ćemo se lako napuniti ovim izvorima energije.

 

1. izvor energije - San

San je neophodan, ali je važno leći i zaspati opušten. Za vrijeme sna se luči hormon melatonin, koji je zaslužan za obnavljanje stanica u tijelu, revitalizaciju, regeneraciju, pomlađivanje. Te također aktivira parasimpatičku granu našeg živčanog sustava koji aktivira krvotok da cirkulira ravnomjerno po svim dijelovima tijela, svim organima, i na taj način pomaže da se tijelo obnavlja, revitalizira i oslobodi od toksina.

 

2. izvor energije - Hrana

Uz sve češću pojavu novih trendova prehrane sirovom hranom i sokovima od svježeg voća i povrća, vegetarijanstva i ostalog, dovoljno je pridržavati se nekoliko zlatnih pravila zdrave prehrane, kako bi nam hrana dala energiju a ne suprotan učinak.

 

Što svježiju hranu jedemo to bolje za nas, jer se energija hrane gubi kod podgrijavane ili zamrznute hrane, fermentirane hrane, predugo kuhanog voća i povrća, polu trulog voća i povrća.

 

Ugljikohidrati su izvrsni za podizanje energije, ali svakako izbjegavajte bijelo brašno, bijeli šećer, gazirane sokove koji „lupaju o prazno“ i daju trenutno energiju nakon koje ubrzo slijedi nagli pad, pa radije uzimajte one ugljikohidrate koji se sporije razgrađuju kao što je npr. integralni kruh, cjelovite žitarice, grah i slično.

 

Loša kombinacija namirnica, a koja se nalazi u velikom broju slučaja na našem tanjuru je kombinacija životinjskih proteina i škrobnih ugljikohidrata, što često dovodi do želučane kiselosti (gastritisa) jer se proizvodi velika količina toksina i kiselih otpadnih tvari koje ubijaju hranjive tvari u organizmu.

 

Kod prehrane je najveći naglasak na umjerenosti. Bez obzira koju vrstu prehrane konzumirate, vrlo je bitno u svemu biti umjeren. Prestanite jesti prije nego vam se javi osjećaj sitosti, jer tada ste već pretrpali svoje „spremnike“. Najbolje je prestati jesti kada ste 70 % puni.

 

 

3. izvor energije - Kisik

Zbog užurbanog načina života većina ljudi danas „plitko“ diše koristeći svega 30-40 % kapaciteta pluća, što je jedan od razloga zašto je naše tijelo umorno, podložno bolestima i gubitku energije. Smatra se kako se odgovarajuće izvođenim vježbama disanja iz tijela može ukloniti čak 70 % toksina, dok se ostalih 30 % izbacuje znojenjem, stolicom i mokrenjem.

 

Za početak, dobro je nekoliko puta duboko udahnuti. Disanje je usko povezano i sa našim emotivnim i mentalnim stanjem. Kada smo opušteni disanje nam je sporo i duboko, a kada smo uznemireni disanje nam je ubrzano i plitko. Ovo možemo i okrenuti u našu korist tako da svjesno dišemo duboko i sporo – automatski će se i naš um i emocije smiriti. Pokušajte!

 

4. izvor energije - Voda

Koliko je bitna voda govori i podatak da se tijelo odraslog čovjeka sastoji se od 72 % vode. Voda je tijelu potrebna kako bi moglo regulirati temperaturu, ukloniti otpadne tvari i omogućiti opskrbu svih organa nutrijentima.

Smatra se kako je optimalan unos vode dnevno oko 2 do 2,5 l tekućine. Barem 20 % potrebe za vodom može se zadovoljiti putem hrane, dok je ostatak potrebno podmiriti unosom tekućine. Diuretici, kao što su kofein i alkohol uzrokuju veću potrebu za vodom jer potiču veće izlučivanje vode iz organizma, a mogu imati čak i suprotne efekte na naše tijelo izvlačeći vodu i kisik iz stanica.

 

5. izvor energije - Sunce

Šetnja prirodom, na suncu je također dobar način da se opustite. Istovremeno svjesno dišite duboko, a sunce će pomoći da se počne izlučivati hormon sreće – serotonin. Više razine serotonina, koje se proizvode pri dostatnoj izloženosti sunčevoj svjetlosti, povezane su s pozitivnim raspoloženjem, unutarnjim mirom te povećanom koncentracijom.

Smatra se kako je i za aktivaciju dostatne proizvodnje vitamina D potrebno dnevno izlaganje suncu od oko 30 minuta.

 

 

6. izvor energije - Meditacija

Cilj i svrha meditacije jest dovesti duh i tijelo u stanje potpune opuštenosti. Redovitom meditacijom jačamo autonomni živčani sustav pa time postajemo otporniji na stres i lakše se prilagođavamo na nove situacije. Znanstveno je dokazano kako se redovitom meditacijom smanjuje količina kortizola (glavnog hormona stresa), opuštaju se mišići, povećava se koherencija mozga, normalizira krvni tlak i otkucaji srca, harmonizira se živčani sustav, ubrzava se oporavak od bolesti, te povećava lučenje serotonina i melatonina za čak 300%. Vrijedi pokušati.

 

Pripremio: Divine Energy Park

01/29 81 421 ili mobitel: 091/16 17 540; (od 11 do 14 sati)

e-mail: info@divineenergypark.org;
www.facebook.com/DivineEnergyPark, @DivinEnergyPark

www.divineenergypark.org